آ

  • آزمون استروپ تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

  • آزمون تبحر حرکتی مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • آسیب عضلانی اسکلتی ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • آماده‌سازی تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

  • آموزش مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

  • آموزش تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

  • آموزش بازی برای درک تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

  • آموزش ورزش تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

ا

  • اختلال خواب تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

  • اختلال طیف اوتیسم ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

  • اختلال هماهنگی رشدی تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • اختلال یادگیری تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

  • اختلال یادگیری ریاضی اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • ادراک تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]

  • ادراک درد ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • ادراک عمق تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • اضطراب مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

  • اضطراب ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • اعتمادبه‌نفس مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

  • اعتیاد به اینترنت مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • اکتساب تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • انتقال متقارن بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

  • انتقال نامتقارن بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

  • انسداد تحت فشار اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • انگیزش مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

  • اولریخ مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

ب

  • بازخورد خودکنترل تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

  • بازی بومی-محلی مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • بازی حرکتی اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • بازی رایانه‌ای اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • برنامۀ مداخله‌ای تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • بسکتبال اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

پ

  • پایایی روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • پرتاب آزاد اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • پرخاشگری ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

  • پردازش اطلاعات تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

  • پرسشنامه C-SHARP ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

  • پرسشنامه پرخاشگری واکنشی _ کنشی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

  • پیش‌بینی اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • پیش‌دوره تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

ت

  • تبحر حرکتی اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • تحریک الکتریکی تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‏ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]

  • تحکیم حافظه تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

  • تصویرسازی ذهنی اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • تکلیف دوگانه تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

  • تمرکز تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‏ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]

  • تمرینات خیرگی تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

  • تمرینات دونفره تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

  • تمرین هوازی تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • تنیس روی میز تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

  • توانبخشی شناختی تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • تیراندازی تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‏ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]

ج

  • جنسیت تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • جنسیت بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

چ

  • چاقی مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • چشم ساکن تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

خ

  • خستگی پیرامونی تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خستگی جسمی تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خستگی ذهنی تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

  • خستگی ذهنی تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خستگی مرکزی تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خطای بینایی ابینگهاوس تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • خلاقیت تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

  • خودتعیینی مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

  • خودحرکتی تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]

  • خودگفتاری انگیزشی تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

د

  • دانشجو تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • دانشجویان افسری مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

  • دست برتری بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

  • دقت تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

  • دقت و سرعت تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • دورة بی‌پاسخی ‌روان‌شناختی تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

  • دید ورزشی تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

  • رشد حرکتی مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • رکورد تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‏ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]

  • روان سنجی روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • روایی روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • روش سنتی تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

ز

  • زمان‌بندی تمرین تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • زمان واکنش تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

س

  • سالمند تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

  • سبک‌های شناختی بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

  • سبک‌های یادگیری بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

  • سرعت حرکت تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]

  • سندروم متقاطع فوقانی مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • سواد بدنی مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

ش

  • شمشیرباز اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

ع

  • عملکرد تحصیلی اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • عملکرد حرکتی مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • عملکرد روانی-حرکتی تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

  • عملکرد ورزشی اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

ف

  • فعالیت بدنی مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

ک

  • کارکرد شناختی مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • کارکردهای اجرایی اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • کنترل نیرو تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

  • کودکان مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • کودکان تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • کودکان مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • کودکان تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • کودکان مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • کودکان اوتیسم تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • کودکان عراقی روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

ل

  • لذت مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

م

  • مایندفولنس اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • مبتدی اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • مقاطع تحصیلی بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

  • مهارت حرکتی تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • مهارت حرکتی پرتابی تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • مهارت‌های بنیادی مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • مهارت های حرکتی درشت روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • مهارت‌های درشت تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • مهارت‌های دستکاری مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • مهارت‌های ظریف تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • مهارت هدف‌گیری- مهاری تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

ن

  • ناتوانی رشدی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

  • نخبه اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • نظریۀ انسجام مرکزی ضعیف تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • نظریۀ بازگشتی ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

و

  • ورزشکاران فعالیت‌محور ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

  • ورزشکاران هدف‌محور ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

  • ورزشکار حرفه‌ای ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • ویتامین D تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

ه

  • هم‌ارزی کارکردی بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

  • هماهنگی دودستی تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • همتاسازی سطح مهارت تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

ی

  • یادگیری تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

  • یادگیری تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • یادگیری حرکتی تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

  • یادگیری کلامی شنوایی تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • یکپارچگی بینایی- حرکتی تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]